tvorba firemního loga a vizuální identity
Zákazníci Vaši firmu identifikují nejen podle názvu a podnikatelských výsledků, ale zejména na základě vizuálního vjemu. Asi 80 % všech informací vnímáme zrakem. Čím více dostáváte Váš podnik či produkt do povědomí potencionálních klientů, tím větší důvěru k firmě / produktu postupem času získávají. Tak jako Vás lidé identifikují podle tváře, postavy, účesu, stylu chůze apod., poznávají Vaši firmu stejně tak podle jejího vizuálu. Problém je, pokud Vaše firma "tvář" nemá.
Co by tedy správně nastavený firemní vizuál měl obsahovat?
Především kvalitní logo. Nenechte se nalákat zdánlivou jednoduchostí, firemní značka se navrhuje na několik let dopředu
a její funkcí je firmu reprezentovat. Proto na vytvoření loga firmy nešetřete a obraťte se na zkušeného grafika. Stejně důležitá
je volba dalších doplňujících grafických prvků a firemních barev.
Co dostanete, pokud si objednáte návrh loga a vizuálu?
Vytvořím pro Vás originální a jedinečné logo, které bude vhodně vystihovat činnost Vaší firmy nebo produktu.
Firemní značky tvořím efektivně a nadčasově. Logo obdržíte ve vektorovém formátu
(tzv. v křivkách), díky kterému ho pak bude možno použít k libovolným propagačním účelům
(tisk jakéhokoliv formátu, výřez na plotteru, realizace výšivky na oděv apod.).
Dále dostanete v elektronické formě grafický manuál, ve kterém bude přesná identifikace barev, fontu, příklady správného využití loga a další důležité údaje. Manuál poté lze postoupit dalším profesím, které pro Vás budou případně tvořit další firemní marketingové dokumenty. Grafický manuál jednoduše stanoví pravidla, kterých je třeba se držet při návrzích firemní propagace. Tvorba vizuálu také zahrnuje návrh základních firemních materiálů (např. vizitka, leták, banner na web apod. - dle Vašich potřeb). Neplatíte tedy "pouze za logo".
Firemní logo zdarma?
Na internetu jsou k dispozici programy na vytvoření loga zdarma, ve kterých si můžete, pokud máte dostatečné grafické zkušenosti
a cit pro kreativitu, navrhnout logo sami. Je to ideální
prostředek k prvnímu zamyšlení se nad firemním logem. Nicméně finální realizaci v takovémto programu
nedoporučuji. Většinou jde hotové logo stáhnout pouze v rastrovém formátu, a to není šťastné řešení.
slovník pojmů

Potřebuji...
